Helkroppsvaxning någon?

Jag och Lena satt på hennes rum och hade valen Gå ut på prommenad eller vaxa henne. Svaret var enkelt.
Ropade in Kicken som vaxade armarna och även magen på en rätt lugn men blundande Lena.

Lenas försök till lugnande med Modomatchen!

Det var nog ngt av det mest spännande jag har sett. Aldrig sett ngn som vaxat så mkt som henne, inte ens killar.
Leeeena du är så leeeeen. Jag baddade sedan med lugnande servetter och gjorde det fint minsann! När vi vaxat även Kickens armar så gjorde jag fransk manikyr på Lenis.
Funderar på att öppna en liten salong här i korris. Allt från helkroppsvaxning till massage.
lena vaxning
Vill man vara fin får man lida pin! Vaxning av ben och bikinilinje räcker dock för min del!

Kommentarer
Postat av: Lena

haha ska man vara fin får man lida pin!! kolla in min blogg ladypink :) skaffade den idag.... Hoppas du har det bäst hemma!!

2007-03-30 @ 16:10:13
Postat av: Felicia

Aj aj aj aj aaaaaaj! :/

2007-03-31 @ 13:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback