Tack för underbara dagar älskling

Bild från goldclassbion

Jag bjöd J på ökensafari där jag skrek och tyckte det var superkul att åka runt på sanddynorna i jeepen. Sedan var det barbeque och shower, ska snart lägga ut en film när vi red kamel också. Det bästa var iaf bilåkningen, vi skulle nog inte göra om själva safarin igen, för mycket folk och för turistikt.


Sen har vi varit på beachcluben igen... Haft det underbart.

Sen bjöd J mig på 3 rättersmiddag med arabisk/libanesisk mat på The adress hotel och efterrättena var en succé!!

Kollade in fontänen, fick ett par supersköna toflor av J och sedan var vi så trötta så vi tog en taxi hem innan butikerna ens stängt (dom stänger vid midnatt).

Igår var vi på Atlantis hela dagen och åkte ringar i dom galnaste vatten-berg-och-dalbanorna. Det blev kolsvart emellanåt och det gick upp och ned - kul kul!



(Chippen var där också för alla fotbollsintresserade, med sin nya tjej.)
När vi kom hem beställde vi hem mat och hade ångest över att J skulle lämna mig på natten. Och nu sitter jag här... Själv... Med en klump i magen.


Kommentarer
Postat av: J

Nu sitter jag på jobbet och äter lunch. Äter våran paradrätt Green curry och längtar efter och saknar dig. Btw din nya bil är jättefin och jättekul och väntar på dig!!! Kyss älskade underbara

2010-12-06 @ 14:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback