Trakigtinlagg.se

Ibland får jag lust att jobba på kontor, mest för att få gå runt i pennkjol och blus ;). Men när jag sitter med tentan flera timmar framför datorn känner jag att jag aldrig skulle klara ett sådant jobb. Man får ont i benen, nacken, ryggen, ögonen och huvudet av att sitta still och glo på en skärm... Det här är den tentan jag haft svårast med av alla mina tentor, brukar alltid komma i ett flow när jag väl sätter mig men det verkar inte infinna sig denna gång. Så det blir bara massa korta meningar här och där som jag sedan ska försöka få till en sammanhängande text. Har som en krypande oro i kroppen som jag verkligen vill bli av med. Hoppas jag mår bättre på onsdag när den är inlämnad, eller så är jag ett vrak då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback