Sommar och sol, korta kjol!!

Min sommar försvann tack vare att man jobbat men jag fick en underbar vecka i Albena, Bulgarien då jag äntligen fick bada så mkt som jag ville och bara ligga i solen.
I Östersund dagen innan vi skulle åka
j och s
Först stannade bussen till sthlm för matpaus. Sen var vi 2 dgr i Märsta och hade det bra med massa god mat hos J's morbror och hans familj.
Sen flyget ner!


På hotellets balkong. Jätte fint hotell med stor dubbelsäng
och världens största frukost buffé och 5 pooler.


Åkte till en liten by, Balchik.

Där gick vi till Marias sommarpalats, med botaniska trädgården.
96528-688

 - vem stör i mitt palats?

 Freedom!

På kvällen/natten vid havet
sussi på kvällen


Vid poolen



Gich ner till havet och tittade på solnedgången, häftigt från kolsvart till ljuuuus.



Lite kvällar...


Mestadels är Johans! Billigt är gott. Och då är inte tafreen med . . .


Älskade hav!


Packa ihop och åka hem..

Fick inte åka samma buss men träffades i Tönnebro och såg varandra genom fönstret iaf lite då och då eftersom vi åkte samma väg.

Helt plötsligt i Sthlm nyper ngn mig i armen så är det sannis som hamna på min buss :D


Från oss alla till er alla
heting i havet
sussi i havet

Kommentarer
Postat av: Helenis

ni verkar ha haft det underbart. härligt med solsemester. jag tar den nästa år ja, åker nog till rimini, kanske redan i höst who knows.
lekte turist idag ja..=) puss

Postat av: Felicia

Åhh va härligt det såg ut. Avis! :)

2007-09-03 @ 21:43:25
URL: http://filisia.blogg.se
Postat av: Towa

Nu har jag försökt skriva här gång på gång men det har inget fungerat! Så himla kul att se bilderna, visste ju inte ens att du hade varit borta. Kram

2007-09-05 @ 19:41:25
URL: http://blogg.op.se/twajstowa
Postat av: Joy

Haha, var du tvungen att lägga upp dom där jag var så jäkla full! Bästa semestern ever baby! Kisses

2007-09-10 @ 16:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback