Redo?

Hur ska det gå? Vi ska redovisa vårat pass I MORGON. Allt ska sitta, bpm och övningar ska finnas skriftligt. Alla steg och rörelser i huvudet. När, var, hur ska inte vara någon tvekan.


På onsdag har min mobil varit med mig i 3 år, galet hur länge sen det var när vi satt i den där stugan och han tog fram min alla hjärtansdag present och visade mig hur den funkade.
Den har varit rkt bra, perfekt liten. Men jag tror jag måste släppa den snart och köpa mig en med mmsfunktion. Eller ska prion vara en videokamera? de har jag alltid suktat efter.
Att se minnen på film är ngt av det bästa jag vet.

Kommentarer
Postat av: san

sues!!:) dehär fixar vi...kl 11.00 träning träning träning! Gött med allahjärtans dag snart då...hmm...

2007-02-12 @ 11:00:08
Postat av: Mate

Fan det är ju helt otroligt att du inte tappat bort den där lilla grejen. Spolat ner den eller vad som helst :)

2007-02-12 @ 15:40:47
Postat av: Towa

KAn du inte ta emot bilder så är det nog dags för det =) puss

Postat av: Helena

det e dax för din del att byta mobbe, tänk på fina sms från italien i höst du kommer få då. pöss

2007-02-12 @ 20:29:47
URL: http://girlonthemove20.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback