DEPPRIMERAD

Okej nu är jag depprimerad till tusen!!! Vi skulle precis boka de 4 stjärniga hotellet som vi pratat om i 3 dgr när det idag var SLUT!!!! FUCK FUCK FUCK! Varför bokade vi inte på engång frågade killen jag ringde på resebolaget "Dag ut och dag in händer det att folk gör så här, ser ni en bra resa till billigt pris BOKA DEN DÅ, vänta inte för då är den borta dagen efter" Och JA hur kan man vara så velig, jag ska fasen jobba på min beslutsångest nu, det här funkar ju inte.

Jag hatar det här ögonblicket.

Kommentarer
Postat av: Joy

BAAAAABBBBYYYYY! FASIKEN VAD IRRITERANDEEE!!! Jaja, vi lever och lær, tyværr. Næsta tar vi!

2007-07-18 @ 20:29:04
Postat av: Sis

Vilken resa bestämde ni er för? Vad blir det nu ist?

Postat av: Helenis

man ska alltid ta det när man hittar det. annars händer sånt hära. blir det någon utlandsresa för dig i sommare eller blir du bara hemma i ö-vik? pöss

2007-07-18 @ 23:11:18
URL: http://girlonthemove20.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback