snabb uppdate

Kom till strålande vackert östersund på tisdagen, strosade på stan, åt sushi och åkte sedan till härjedalen.
Det har varit som säkert ni flesta haft det, väldigt varmt om dagarna. Har försökt sola men det funkar max 1 h utan vattenslang/pool/hav. Jag klagar dock absolut inte, sommaren får gärna vara såhär.
Vad har annars hänt här i hiidiitown? Jo vårat träd har bombarderats av bin. Jag skämtar inte om det finns minst 60 st just i vårat träd, just där jag solar, just för att mami inte vill kapa några grenar. Ett bi försökte sig på en hmm.. romans med ett annat bi, dom landade vid mina fötter men det ena bi:t ville inte vara med.
Annars är det mest lugnt här, sol, familj, mat och prommenader.

Kommentarer
Postat av: Lena

hej hej. Mamma och pappa har kommit hem och fixat det där i alla fall, 335:- blev det. Puss o kram

Postat av: ssssss som i superklant!

Låter häärligt Sussen!:)
Vet du vad??? MIn mobil dog osså har jag tappat PIN-koden..den brukar alltid ligga i min plånis!!!!!!! Vetu vad den är för ngt??...nåt med 19..32..ååå jabli galen...borde döpas om till klantsanna! Så det går inte ofå tag på mig för tillfälle so you know. Jag ringer dig när ja fixt tele! TUUUSEN KRAMER till den snyggaste!:)

2007-06-11 @ 11:47:20
Postat av: Fredrik

Hej susanne! Är påväg hem snart, åker på måndag! har inte lyckats med något jobb här nere så jag sticker hem istället! Ha det så syns vi kanske!Kram

2007-06-13 @ 22:35:31
URL: http://fredrick.blogg.se
Postat av: Fredrik

jag ska iväg till mysoxen i sveg imorgon så vi får väl se hur det går...förhoppningsvis så blir det väl något..de behövde folk så. Vi får se till att träffas något nu när man är hemma! Ha det bra! kramkram

2007-06-18 @ 19:57:47
URL: http://fredrick.blogg.se
Postat av: Towa

Vad gör du hemma? =) ska du hälsa på mig och dricka vin på balkongen?? =) kram

2007-06-20 @ 19:12:25
URL: http://towa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback