Är du en bra vän? Verkligen?

I vilken relation det än gäller så handlar det om att ge och ta.
Jag har nog varit rätt dålig på att höra av mig på sistone, men vissa är inte bättre själva!
Vi pratade idag på bussen om riktiga vänner, och jag tror man börjar få kläm på vilka som är äkta, dom som ställer upp i vått och torrt, det spelar ingen roll hur länge sen det var man träffades. Såna vänner ska man hålla hårt i.

So I've heard you know how to write it,
does it mean you're good at putting things on paper?
Rumours say that you're very sorry.
Oh no you're not sorry, no you're not.

So I heard it's no good to run,
but it feels so much better now that it's done
and tonight I have to leave it.

Kommentarer
Postat av: Sofi bergman

Verkligen värdefulla tankar du har sussi...
Jag har också tänkt endel på det där med vänner och känner igen mig i dina tankebanor...
Skriv mera,mera - kul att läsa!!

2007-05-16 @ 11:16:41
Postat av: Towa

Ja med tiden så märker man. Men Suss du är alltid min tuss, jag tycker om dig!

Postat av: annaS

A bond of trust has been abused. Something of value
may be lost. Give up your job,squander your cash be rash. Just hold on to your friends...

2007-05-17 @ 16:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback