Födelsedagskalas och personlig tränare?

Igår hade Neely dukat upp med popcorn, chips, salta pinnar, glass, bananer, meloner, maränger, choklad/kola sås m.m. Det var som ni anar väldigt gott och det var kul att ha alla tjejer i korris samlade.
Sedan kom ett gäng grabbar också och då började festen, för deras del med alkohol.
96528-580
Trodde aldrig att vi skulle ha så roligt med alkoholpåverkade människor när man själv är nykter men det var skitkul! Folket gör festen! Vissa gick aldrig ut på krogen utan vi stannade och snackade kärlek, sex och träning.
Som det ser ut så har jag lovat mig på 2 h boxning imorgon och sedan vill han göra ett personligt schema till mig.
Jag lär vara totalslut efter 1 h men jag ska kämpa på!
Fick visa våra talanger vad gäller armhävningar.
Mina är väldigt begränsade må jag säga!

Idag gick vi modevisning på VeroModa, det blev kul ändå. Fick gå runt i butiken och utanför i gallerian till fiket osv.
Fick knästrumpor, linne, läppglans och en avril singel för timmen. Ngn som vill ha singeln "boyfriend" så är det bara att säga till!




Kommentarer
Postat av: Mate

Hahaha, han med den sköna posén närmast kameran på översta bilden är min mors karls son. Han såg ut att ha kul :)

2007-05-28 @ 15:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback