Test hur väl känner du mig?

Fick kolla på en lista Helenis hade, då fick man ett "påstående" eller ja, rättare sagt mening på sin månad man är född, dag och vilken färg man har på tröjan idag. Jag fick:
I ran naked with A condom Because thats how i roll and because I'm good in bed! höhö.

Hörrni, dålig stil här, 30 st har gått in på testet men bara 5 som gjort det hitils som skrivit in sitt namn! Vem vet... man kanske vinner något..
Leaderboard

För att hamna med på listan ska man efter testet skriva i så man blir medlem, det räcker med erat namn så jag ser vilka ni är, sen kan ni bara hitta på det andra, som mail osv. Kom igen nu, ni som känner mig och ni som kanske bara vet vem jag är...

Kommentarer
Postat av: J

jag vinner, jag vinner! Weeeeeee!

2007-05-31 @ 13:06:28
Postat av: Millan

Hej Sussi!Det är bara bra med mig, kom just hem från en 4 månaders jorden-runt resa..=) ska börja jobba på coop forum igen nu.. vad pysslar du med då? kul att höra ifrån dig! kram

Postat av: Helenis

jag leder, jag leder..weeiii

2007-05-31 @ 13:56:31
URL: http://girlonthemove20.blogg.se
Postat av: J

Jo, men klart att bæsta kompisen ska steppa in då. Helena, inte fair play dær ;)

2007-05-31 @ 13:57:23
Postat av: Helenis

hihi Johan, där klådde jag dig..=) saknar dig sus

2007-06-01 @ 00:26:07
URL: http://girlonthemove20.blogg.se
Postat av: sssssssset

vadå fel på piercing...äre vaart du vill ha en????????????...o uppväxt..dekunde ja jue! something wrong!...kraaaaamen till dig!:):)

2007-06-01 @ 16:26:39
Postat av: Sis

Syster vet bäst! :p

2007-06-03 @ 14:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback