Gratis är lockande

96528-820
Igår satt vi (som vanligt) på Lenas rum, vad skulle vi hitta på ikväll. Osminkad i tights och klänning var mitt förslag att vi skulle mysa. Ted kommer in och säger att nu får vi kvickna till och hänga med ut.

Yang ringer och säger att vi får gratis inträde och drinkar om vi kommer ut på Harrys. Jaha. Svaret var vid det laget rätt enkelt för oss, life of students. Ted följde med mig in på rummet medan jag skulle fixa mig, relativt bra dj, men bara relativt.

The Kicks var igång, särskilt Kick 1.

Kick 1 Kick 2
Drog ihop åtta tjejer (och Ted) och drog ner vid elva. Fick en orgasm, och då pratar vi drink, förtydligande. Rekomenderar rosa panther istället.
Jag och Sanna gick till tomt dansgolv och en halvtimme senare kom dom andra och vi shejkade järnet och efter en timme var dansgolvet knökat, och vart man än vände sig var fulla människor. Men för en gång skull gick det bra att vara nykter utan att irritera sig för kvällen var kanon och Harrys har stans bästa musik!

Tycker jag var en grym fotograf här när jag fotade Lenis
96528-819
Om ni tänker på kaos, och så kastar ni om allt det kaoset, då har ni mina tankar nu. Blev väckt inatt av för stora ord för vad jag klarar av just nu. Ord som jag hade älskat att höra för några veckor sedan. Men nu? Allt händer på samma gång, och jag hinner inte med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback