Bollar i luften

Blev bjuden på hockey, Djurgården - Modo. Stackars Ted fick mer vara lärare åt mig då jag inte kan mycket alls om puckar, offside och tacklingar. Det var iaf hur trevligt som helst och jag är väldigt smickrad att jag fick följa och uppleva Modos seger. Jag lovar, jag ska heja på modo under iaf hela min tid här i Övik!
Killar är minsann ganska aggresiva av sig, det var många som började bråka på isen. Ser man ju aldrig på tjejhockey.. eller?

Nu ska jag göra en avslappningsövning som jag sedan ska skriva i den underbaraälskadevackratentan.

See you in the crowd lovers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hockeyhocery puck

2007-09-26 @ 21:53:11
Postat av: Mate

Åh! Good girl suss! Fy fan vad vi ska på hockey i vinter! :)

2007-09-26 @ 23:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback