Speciell dag

image1059
Igår grillade vi och åt en massa gott, det var mysigt. Blev proppmätt så vi la oss och kollade på One three hill och sen lite på firandet ute på Ulvön, önskar vi hade åkt dit. Såg så idylliskt ut!

Åkte upp till en brasa, varmt och skönt. Där var Emil och fransosen. Åkte hem till honom och där fanns det dricka åt alla som slank in där sent om kvällen. Jag drack en drink och Pan tog en klunk av whiskeyn sen tappade han suget men då blev det inge bilåkande hem, så vi följde med på en fest där det var galna människor, åkte hem och blev åksjuk, kände den beska gin och tonicen som en fiende i munnen. Klarade mig iaf och drack vatten och somnade genast när vi kom hem.

Idag däremot har jag än så länge haft en väldigt härlig dag. Gick en halvmil och hämtade bilen i det ljumma vädret, åkte hem och fick i oss de vi förbränt under turen med godsaker och nu har jag pratat med min lilla sanna. Vi måste hitta på roliga saker nu i maj för sen är det över här i Övik. Kan inte riktigt förstå det...

Idag var dagen då jag kände att det verkligen behövde komma ur mig...
Så, jag sa det :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hello! Såg att du skrivit på min blogg nu. Är lite seg å svara känner ja :) va härliga bilder de va. När börjar ni jobba? Vi ha inte fått nå jobb än men söker för fullt! va är de ni ska göra på erat jobb? Nä ja ha inte linser i vanliga fall så de känns jätte äckligt i ögat när den är där. Men de är väl oxå en vane sak antar ja :) va du på forum nå? Om inte så skulle du ha de. De va skit kul verkligen! :) Hoppas allt är bra! kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback