"Du ser ut som en ängel idag"

I dag hade jag min sista praktikdag. Jag kommer sakna alla småbarn ooootroligt!! Även pedagogerna som jag fått bättre och bättre kontakt med såklart. På fredag vill dom att jag ska komma in och säga hej då på riktigt.

Nu sitter jag och ordnar med redovisningen inför imorgon. Tiden har gått för fort. Visst vissa dagar som sambo med för lite sömn och inget privatliv har varit jobbigt men i det hela stora hela har jag haft en helt underbar höst med mycket kärlek, dans, spänning, nya människor och en stor dos kunskap och erfarenhet.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Inneboende, Jo det kan jag tänka mig att vara bara det är någon jag trivs med som jag delar boendet med. Hur ska du göra efter jul?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback