Snart står lucia med ljus i håret

Jag var så rädd att få stearin i hela håret då jag hört att man skulle behöva klippa bort det. Det är hela åtta år sedan men jag minns det som igår.

Den här veckan jag fasat har varit riktigt bra. Har fått betyg i två kurser, haft prov i en annan samt en uppsats som lämnades in i onsdags om hörselskadade barn. En enda redovisning nästa vecka sen är jag KLAR.

I onsdags kom jag till småbarnsavdelningen på förskolan för den 5e gången. Precis när jag öppnar dörren, vänder sig en 2 åring om, leendet sprider sig över hela hennes ansikte, hon springer emot mig och kastar sig i min famn. Bättre start på dagen är svårt att få på sitt jobb. Utöver skola har jag fått god mat och ikväll blir det restaurang och fira syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback