Första advent

Missade julkalendern imorse. Någon som såg?
Jag brukar ställa klockan på någon minut innan, se kalendern o sen mysa med sällskap när jag haft pojkvän eller som i år får det bli frukost. Ja lite samma sak de två alternativen.

Julmarknaden i gamla stan är allt för liten med allt för mkt folk. Fikat efteråt var dock trevligt och sedan åkte jag till Pablo o en tjej med glögg och lussebullar, så kom Jakob också och vi såg årets sjukaste film - Gamer. Ni borde kolla in. Var iaf med härliga människor på första advent, tack tack.
Sov på golvet i en timme, kunde omöjligt somna efter mina två kaffekoppar. Sov istället 12 h igår.. Var helt slut i huvudet imorse men provet gick ändå bra och nu ska vi iväg på inspelning.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så du tyckte att Gamer var sjuk? Sjukt bra eller? ha ha. Vi ses imorgon. Ha det bra så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback