Otrogen

Nu bubblar julkänlor inom mig. Det lackas nämligen här. Doften av lackade paket är riktig jul.
Imorgon blir en spännande dag på många sätt. Det kanske var så att jag fick mitt tecken från ovan i form av ett sms ikväll.

Snart ska "Tigers älskarinna" tala ut. Det vill jag se. När man väl är tillsammans med någon hur kan man vilja såra den människan då? Tänk en extra gång vad det är du slänger bort för en kyss/natt/puss - ja vad du än inte skulle göra framför din partner. Det kan vara en bra tumregel, gäller även vid sms eller internetsamtal: Skulle du inte vilja visa din partner vad det är du skriver, då är det nog något du själv inte skulle vilja att din partner skrev till någon annan. Var lite smart. Kärlek växer inte på träd.

Kommentarer
Postat av: Missbill

Hej! vilken otroligt mysig blogg du har.du värkar så jordnära och rar, vore kul om du kollade in min blogg med, har börjat videoblogga där. kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback