En förgiftad man

Här väntade jag på spachefen..

Vi har kollat in storsjöyrans utbud i år och såg att Jonathan Johansson kommer, superb! Ska försöka gå på yran efter att inte ha varit där sedan 2004. Känns overkligt att jag ska vara ledig minst 1 månad i sommar, första på 9 år. Herregud. Idag ska jag få äta thai, längtar. Fika efter 15 och sedan middag borta och ge massage.


Har nu även ordnat att bli en aning ruinerad på min födelsedag, men de är min melodi, att unna sig något till sig själv på speciella dagar.

Har btw hittat tillbaka till O. Ljungström..
Vi hade lämnat Östersund
På väg mot norr mot en lycklig stund
Stog hon där
Och hela bilen var kär

Bland älgar och skog
Våra hjärtan dom slog
För den norrländska präriens gudinna
Hennes ögon, vi log
Och hon tog och hon tog
Hon var den norrländska präriens gudinna

hittade en bild från vår drinkkväll..


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha ja men man måste va ute i god tid om man ska få en bra stuga! haha! :) Det är v. 17. om du är hemma då så måste du komma till mej nån kväll och festa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback