Galet roligt

Jag har träffat Nilla, en tjej från skåne som jag har hängt med sen jag kom hit. Vi har nyss varit i relaxen o haft de superskönt med ångbastu, fotbad, is, bastubad m.m. Hotellet är sjukt fint här och jag hade två behandlingar idag som gick riktigt bra. Jag och Nilla måste bara slå oss fram bland norskarna så vi passar in här tillslut.

Fick just horoskop uppläst för mig och det stämmer så sjukt bra.
"Ditt nya år handlar om att skapa mer frihet i ditt liv. Avsluta relationer som inte ger dig något längre och satsa på att skapa mer utrymme för dig själv. Nya kontakter kan leda till nya inkomster."

Snälla vad det nu är som bestämmer i Universum gör så att vi är här i sommar, sol, pool på taket på vårt hotell, fri tillgång till gymet och spa:t, fester nere vid beachclub. Okej så känns det iaf nu, i sommar kanske det är bara en jäkla massa jobb men men vi har ju för tusan rkt bra lön :P
Kragerö 3 mars och Nilla

Kommentarer
Postat av: Sis

Låter underbart! När ska du börja? Blir du där hela sommaren? Ta hand om dig å ring mig när du kan!Kramar

2009-03-04 @ 13:39:30
Postat av: Erika

Vilket härligt ställe du verkar hamnat på!!! Säg till om de vill ha fler spa-tjejer! ;-)

Postat av: Felicia

Men de där verka rju sjukt kul och härligt! Vart är de du har hamnat egentligen? Tror du de finns jobb för nån som mej :P Haha! Hoppas allt är bra! kramar

2009-03-05 @ 08:30:12
URL: http://filisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback