Kragerö live

Kom till Oslo i förrgår och blev hämtad av Rob, gick till hans flotta lägenhet
och jag somnade skönt på deras breda soffa och dagen efter solade vi i parken tills han tog mig till bussen och jag hamnade i Tangen 50 min försent, bussen som skulle ta mig till kragerö hade då bara en kvart på sig att ta mig till Kragerö då färjan gick, han gasade på rejält och jag hann :)
Blev bosatt i en svit tillsammans med en annan svensk blondin. Så vackert det är, ser ut som Spanien med golfbanor, klargrönt gräs, vi har två terasser o den ena av vår terass är över 25 kvm stor med utsikt över havet.



Min sköna säng.
Vi vill stanna här men måste nog flytta om en vecka till en lägenhet.

Jobbade idag men fick bara massera män, det kryllar av dom här. Imorgon har jag massage precis hela dagen och ska m a o få massagelön som är bättre. Men sen vill jag faktiskt få tillbaka min spaterapeut titel tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback