massage om o om igen

Imorse vaknade jag kl 5. Gick upp, kokade banangröt. Tog kudden till vardagsrummet o kröp upp och kollade på film "Solstorm" Den var klar innan 7 så jag ordnade i lägenheten och pluggade. Sedan var jag på yoga kl 10 tills det var dax för lunch. Gick upp och vilade och gick sedan ner till spa:t och fick 2 timmar massage av rygg,nacke,armar.. Kan säga att man vill inte ha massage så länge på endast de kroppsdelarna men är man provdocka så är man. Har börjar behandla min ena knuta, sjuuukt ont men den sitter djupt och kommer ta några ggr att få bort. Gick in till relaxen och bastade o saltbad, hem och solade och åt sedan middag och gick hem och kollade på film och köpte internetkort, dagen har rusat!

Kommentarer
Postat av: emma

vilken härlig dag! hur ser sommaren ut för dej? kommer du vara i östersund något?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback