En väldans massa dryck

En sån här dag skulle jag vilja ha oftare! Har varit ute mellan 11 - 20.30.
Tränade första gången på gymet, en supersöt tjej i receptionen gav mig en stor blåbärsproteinsmothie som hon mixat efter att jag tränat. När jag hade duschat frågade hon om jag ville ha en personlig tränare och köra ett till pass genast, pekade på en kille som nickade åt mig, orkar inte duscha om, så jag bokade in nästa måndag. Hur fasen ska det gå? Han kommer bli galen på mig när jag inte orkar springa i ens 10 min.

Åkte in till stan och träffade B, vi åkte till hans pratglada skivbolag och sedan fikade vi i flera timmar, skrattade så jag fick ont i magen. Han skulle spela in en reklamfilm sedan och kolla på en lägenhet men istället hamnade vi på en spansk supermysig restaurang där jag åt supergod soppa.

På tal om PT så träffade jag en på slussen.. vi gick till gamla stan och drack chailatte.

Min dag har m a o bestått av en väldans massa dryck och trevlig sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback