Lycklig

Har blivit förälskad.

Längtar och när jag är nära så njuter jag.

Jag har blivit förälskad i sömn. När jag lägger mig för kvällen och vet att jag ska få sova så är det som ett moln av lugn. Om jag vaknar upp under natten och inser att det är några timmar kvar tills jag ska upp så blir jag lycklig. Lycklig av att veta att jag får sova mer. Nu är det inte så att jag tycker om att sova bort dagar. Snarare älskar jag att gå upp tidigt när alla andra sover och få njuta av frukost. Vaknade idag kl 6, på min lediga dag. Det snöade ute. Åt tomtegröt i sängen och läste sedan till jag blev sådär skönt sömnig och somnade om till 11. Solen sken och himlen var klarblå.

Det bubblar inom mig av lycka av så vackert väder!
Gick och handlade nyttig mat och igår handlade jag vitaminer och mineraler. Idag börjar jag mitt nya hälsosammare liv. Gick till gymet och bokade in mig på bodypump. Ut med elände och in med nya friska tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback