Gulligaste.

Blev jobb hela veckan. Jobbat 50 h och nu är det helg. Känns så skönt! Skulle egentligen vilja lägga mig och sova nu tills imorgon bitti då jag ska åka och titta på när J tävlar, får hoppas på att det inte ser allt för läskigt ut när dom slänger varandra i golvet. Måste än en gång hylla mitt jobb. De senaste dagarna har vi varit på vattenmuseum, nere vid djurgården, i humlegården och på skansen (för första gången i mitt liv). Har varit superhärliga dagar även om dom vissa gånger blir väldigt långa.

Ni som är i sthlm borde gå till kungsträdgården i helgen och smaka massa mat (prova-på-sthlm). Kanske kan jag gå dit med lite vänner på nationaldagen. I helgen vill jag äta frukost i sängen. Kanske kan jag få det hos J? blinkblink. Rostade mackor med smör, marmelad och ost. Till det juice! Vore fulländat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback