Don't turn your back on me

Det är underligt och härligt det här med livet. Att det alltid finns val man kan ta och då blir vägen du går annorlunda. Ibland vill man dock gärna ha lite hjälp på vägen med vad som är "det rätta valet". Jag väntar på det och vet att det kommer.
Idag körde jag bil, det gick... bra... ganska bra. Men skulle inte köra i stadstrafik förrän jag kört här i den lilla byn minst 50 ggr. Efter 50 ggr borde man känna sig säkrare va?
Idag börjar Ramadan och jag tänker på er i Dubai och hoppas att ni har det bra. Finns människor där som har förändrat mig och det känns så bra att få ha upplevt allt jag gjort och träffat så många roliga och intressanta människor. Öppna och varma människor. Fasen vad jag saknar vissa!

Kommentarer
Postat av: j

jag älskar dig suss.

2011-08-01 @ 12:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback