London here i come

När man sitter och skriver tenta i sju timmar och får ihop 2600 ord och måste radera en massa för att inte överskrida maxantalet så blir man en aning frustrerad. Man hittar en glass i frysen. Man rensar gamla väskor. Man packar... - Ja, jag drar till London på jobb fredag - tisdag. Det blir intressant. Senast jag var i London var 2006!
Ni som är utomlands och har glömt att stänga av röstmeddelande kan få en saftig räkning så jag stängde precis av mitt och vill ni vara snabba och inte lyssna på alla instruktioner så gör ni bara såhär:
  1. Ring 133, precis när rösten svarar:
  2. Tryck 2, precis när den rösten pratar:
  3. Tryck 5.
Så är ditt röstsvar urkopplat och ingen kan prata in långa meddelanden som Du sedan får betala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback