Bilder på en fredagskväll

Vi började med välkomstdrink och sedan hade J lagat jättegoda biffar som vi bjöd Johanna och Ante på. Under boulespel a k a bockia flödade nya smeknamn och AntePante/Fjante och Jockebocke vann.
JohannaFrida och jag. Jag älskar utomhusspel!!
Sedan hade vi strawberry dauquri och bacardi breezerglass
för att sedan gå in och fortsätta vår matresa med daimtårta, grädde och hazelnutbaileykaffedrink.
Riktigt rolig och god kväll!
 
J, Johanna och Ante
Jag och Johanna var gula (dvs först ;) )

J, Johanna och Ante
Söta paret
 
Sedan blev det ett gäng varv med Jeopardy i stearinljussken tills taxin hämtade dom 2,30 och jag åt en rostad macka och somnade gott.
Imorse vaknade jag kl 8 och kunde inte somna om så jag spelade två turneringar samtidigt och nu ska vi ut och gå. Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback