Gårdagen i bilder

Igår skjutsade Ante mig och Johanna till Barkarby där vi fick spendera 5 h = Glada tjejer. Sen kom han och hämtade oss snäll som han var! Jag och J har varit ute i 2 h i dag och spelat strandtennis, hur kul som helst! Nu ligger han och äter chips och jag har precit spelat en turnering. Jag förstår inte varför jag inte blir trött på kvällarna numera, har vaknat och klivit upp kl 6... Imorgon hoppas vi på SOL och VÄRME så vi kan njuta ute.
Här är lite saker jag inhadlade:
Fotoram från Hemtex
Fårskinn
Stor hotellkudde från Kungsängen och 2 örngott till den :) Behöver bara en större säng nu eftersom kudden nästan är 1 m lång...
Skohängare
Strandtenniset som gick av efter 1h men det går att spela ändå ;)
En aning trött men nöjd tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback