Det här med kollektivtrafiken

För någon dag sedan gick jag in i en buss, jag känner en sjukt stark ciggdoft och luktar i mitt hår om det fastnat rök i mitt hår av någon bolmare som stått och rökt bredvid mig vid busshållsplatsen men nej, det luktar schampo. Sätter mig och upptäcker att jag satt mig bredvid den person som gör att hela bussen stinker cigaretter. Helt ärligt så kändes det som att jag skulle spy, den här personen måste lukta cigg om hela huden, hela kläderna och hela håret. Så sjukt ofräsht och irriterande att vi som inte vill känna röklukt ska behöva bli itvingade. Du tänker att jag skulle flyttat mig? Bussen var full!! Fanns inte ens så du kunde stå upp.

Likadant med folk som står vid en när man väntar på buss/tåg och bolmar en i ansiktet, jag älskar parfymer, är det ok om jag tar med mig ett gäng och står och sprayar framför andra människor i 1-2 minuter??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback