Blandade känslor till tusen

You sit there in your heartache
Waiting on some beautiful boy to
To save you from your old ways
cry
Efter att jag hade fikat med Dig:
I don't know what to do
I feel you slipping away
I feel you slipping away
I'm losing you

I'm losing you
Och det var en fruktansvärd känsla, för är det någon som betyder mkt för mig så är det du ♥

Till en annan person som äger en stor del av mitt hjärta:
Livet är inte rättvist, lätt och lyckligt jämt. Det kommer alltid komma svackor
men låt dom göra dig starkare, låt dom lära dig ngt och lära dig njuta mera av de goda stunderna som glittrar till och gör vardagen ljus igen. Det finns andra band som är starkare, som inte skulle släppa dig.

Åre var underbart, fick mig att tänka och umgås och njuta av stunder. Att bo på hotell är ngt man ska unna sig oftare, där har man inte hemmets stress och plikter utan bara varandra och inte att glömma, en underbar frukost som man kan äta hur länge som helst. 40 års kalas som var väldigt trevligt när vi kom till Härjedalen och sen en helt otrolig lördagskväll och söndag, jag förstår inte riktigt hur det gick till, jag kan bara le åt minnet.

Kommentarer
Postat av: Ingemar Stenmark

Vad vackert du skriver Sussi. Jag faller i bitar. Det är du, det är bloggen, det är mystiken, det är kärleken. Du har talangen, det är vackert. Du är en stjärna!

2006-11-06 @ 23:45:42
Postat av: towa

Härligt att du trivdes så bra vännen! Rocka på nu i Övik jag drar till Umeå i helgen. Puss

2006-11-07 @ 17:13:05
Postat av: Anonym

SHITShit suss!:)...du är the queen of bloggs!:):)kramkram

2006-11-08 @ 13:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback