skratt

Nyöppnad galleria i denna stad nu... Veromoda/vila har kommit, jack& jones och only! Oj oj, har aldrig sett så mkt folk här. Det var fulla gatankö och ordningsvakt som skrek som från festival "Backa! Backa!!" Knuffningar, film team och goodiebags - galet! Hittade iaf nånting i allt kaos.
Sen...Vilken härlig kväll, trodde vi inte..skratt i massor. maffia, scenarior... Men hur ska jag kunna somna nu? Vart är min trötthet?
'En farfar, en pappa och en son åkte i en bil. En bilolycka sker så de måste åka in till sjukhuset. När dom kommer dit säger läkaren "Men oj, de där är ju min son"'
- Vem är läkaren?
Sanna utbrister "Men den kan jag, ska jag avslöja det" Vi säger "Jo gör det" Sanna: "Det är ett bögpar, läkaren är tillsammans med pappan"

Öhh, ja eller så är svaret: Mamman.

Okej, nu är ja lite trött faktiskt.. You'll never make a cheater out of me.

Jag förmedlar gärna kärlekshälsningar här på min blogg.
Varsegod.

Här kommer ngt vackert för de som vill.

två bra låtar:
http://tv4.se/klipp/86162.html
http://tv4.se/klipp/86161.html

"USE IT OR LOOSE IT! (sagt av en lärare med en kropp värd att spana på)"
-Citat ur Sanna Björkroths blogg

Kommentarer
Postat av: Anonym

haaaaha...very funny:P..det kunde faktiskt varit ett bögpar..

2006-11-26 @ 18:16:53
Postat av: Helenis

jag fick det av en super fin kille. jag tror han har någonting med ständut blakk att göra. kommer inte på namnet. åå då kan väl du komma hit och massera mig. har sån värk. ja, nu har man skrapat ihop till en bra lön i dec. känns det skönt nu när ni har vero moda? jag hann aldrig köpa korsetten i fredags. hade för lite tid på mig. men ska in imorgon, hoppat bara att den e kvar. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback