SM guld, egoism och galen natt

high fivemodo sm
Det har varit helt galet här i Övik när Modo igår vann SM GULD! Vi förfestade
lena, sussi, sanna


96528-477

Gick ner till Olearys och kollade på slutet av matchen och sen var det världens gladaste befolkning, fest och fyrverkerier. Vi stannade ett tag och dansade. Iaf jag och Lenis.
suez olearyslena

Bestämde oss sen för att gå ut till det fullsmockade torget.
Där träffade vi på glada folk och åkte sedan
med Lenas raggs pappa (ja vet, lite underligt) på äventyr, bl a till flyget för att möta Modolaget, där var det ca 1000 människor som tänkte samma tanke.


Jag och Lena gick hem och käkade dom godaste nudlarna och drack mjölk!
 

Idag har vi solat på balkongen och jag fick en pizza av Emelie, tack!! Såå god! Sen var vi på torget där hela övik var...
  
 say OH AH KUUSELA say OH AH KUUSELA!
174850-63
snodde denna från Tinas (och emelies) blogg, utsikt från våra rum

Kommentarer
Postat av: Lena

hahahaha vilken SJUK kväll det var! :D Vi hann fan med riktigt mycket...
nu får du ta och vakna sussi för nu ska vi sola! :) Puss o kram

Postat av: Anonym

ojoj..sussen..jalovar att det inte var av egoism, devar av tanklöshet. Jag är så himla ledsen sussen! Wisch I could take it back! I was an aaassshole I know! Duvet, jakalarar mig inte utan dig lover! De ä som dendär drömmen.....scaaaarryy!Love ya!

2007-04-16 @ 10:28:01
Postat av: Fliis

Fy fan va sjukt kul de måste ha varit! Attans man skulle ju ha vare där alltså!! :) Go Modo GO GO!!!

2007-04-16 @ 12:31:47
Postat av: emma

hey susie! typ tusen år sen man träffade dej! hur är det? saknar dej faktist!
kramar/emma

2007-04-19 @ 10:54:27
URL: http://naluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback