Det är över

..snart. Om tre och en halvtimme är praktiken slut. Har gått sjukt fort och har varit riktigt intressant!
Sitter och övar in mitt pass som jag ska visa för Sussie.
Jag har kört pass varenda dag sen jag kom hit, oftast 2 per dag och jag har dessutom gått 1 h till och från jobbet var dag så jag börjar känna mig allert. Bättre kondis och starkare, det är verkligen inte fel. Skulle vara superkul att jobba med behandlingar och i gym varje dag! Är dock mör i kroppen och det känns som att jag kommer sova hur länge som helst när jag kommer till Hedetown. Det jag har byggt upp dessa dgr är nog borta med vinden imorgon tyvärr. Mina träningsinsatser kommer nog stanna här i Östersund. Båda mina praktikplatser har haft riktigt härlig personal som jag är glad att jag har fått lära känna och jobba med.
Igår hade vi firmafest med julbord här, riktigt gott och roligt. Idag behöver jag kaffe! Choklade är slut till min stora förtvivlan, jag kan därmed inte göra min supergodablandning.
Blev bjuden på tre rätters i veckan, en överaskningskidnappning kan man nästan säga. Har bott hos "en topp tre trevligaste människa", som han alltid säger själv när han ska berätta om någon. Hade inte kunnat bli bättre. Jag vill inte lämna Östersund just nu. Trivs riktigt bra. Dessutom hade jag glömt hur vackert det är här. Runt 8-9 tiden på morgonen blir himlen rosa och träden är snövita och glittrar. Helt underbart.

Kommentarer
Postat av: Towa

Ja visst är det vackert =) se bilden jag tog imorse på min blogg, helt sjukt att få vakna upp till något sådant. Ses vi något över jul? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback