Kommer sakna...

Min chokladinpackning jag fick idag, mys.
96528-898

Praktiken har gått ruskigt snabbt. Har fått utföra behandlingar på varandra samt på kunder, super kul. Dessutom har vi fått av våra handledare. Världens trevligaste personal på Aroma Center. Kul även att kika på duktiga frisörerna som håller till i samma byggnad. När vi inte har fullt upp så sminkar jag Erika med dermanords produkter, det är hur roligt som helst! Idag fick vi besök av några damer ur klassen som ville fota ansiktsbehandling till sitt projektarbete. Elisabeth försöker få bra bilder på Linda ;)
I dag har jag som sagt fått en chokladinpackning, ska skriva om det som projektarbete. Har även fått LPG behandling samt utfört LPG på Erika och gett Ursula en massage. Även om Erika är en mästerfotograf är mobilfotokvalitén inte den bästa.

LPG maskinen och grodan Sussi.
Efter jobbet sprang jag till Pan och Lotta och åt världens godaste stuvade makaroner! Somnade en stund medanPan fixade ngt hemligt till mig, spännande!! :) Kommer sakna världens härligaste.

Kommentarer
Postat av: Erika

Aww, du är typ bästast på att sminka!
Hoppas det går bra nu i veckan!!
kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback