Lily Susie

Hörde precis att Jämtland Basket förlorade sin match mot S-vall igår, tråkigt. Jag som sagt att jag skulle komma och titta. Superroliga Marko som sjöng Frank Sinatra för mig. Han hade dessutom utmanat ägaren på Pulzinn att kunna stå på en coreboll och dessutom göra benböj på bollen. Att tilläggas är att han är ca 2.10 lång och självklart slår i taket när han nu hamnar på bollen.
Jag har glömt att tacka för rallyturen till min firmafest också, läskigt men ändå skoj! Börjar visst bli lite åkrädd, inte bra. Eller så är det rätt naturligt i den farten och dom svängarna.
Fick fina mms igår som fick mig att önska att jag vore där. Herregud vad skönt, slippa kylan.
Här börjar julen ta sig, julskinkan är i ugnen och knäcken finns i matkällaren. Temperaturen har sänkts sig från -20 sträcket så idag blir det nog en promenad. Även om jag igår höll på att svälja tungan när jag var supernära att halka. Nu ska jag försöka sy bh och en partytopp! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback