Ösund

Hej dagboken.
Jag är i Östersund. Kom i onsdags. Hade en jobbig första natt men det har gått bättre och bättre. Flyttade in i 4a på Frösön i fredags, bor numera med fotbollsproffset Tomas som ska till Brasilien och spela 2008. Hur trevlig som helst och han insisterar på att jag ska känna mig helt som hemma, vilket jag gör, redan, efter 2 dagar :)
Har fått god mat hos Johan och fin lapp i mackor till jobbet. Praktiken går rätt bra, mycket kundkontakt, pass och långa dagar, 9 timmar är lite ovant för mig.
tomas o sussi
Igår följde jag med Tomas hem till Jon på fest, det var riktigt skoj. Följde sedan med til Marité på Timbuktu med en rätt kass deal. Tomas betalade in mig mot att jag ska laga mat och diska i en vecka. DESSUTOM ska han få en ansiktsmassage och ryggmassage. Men jag hoppas att han har glömt något av det.

Saknar saknar, längtar till jul och 2 dagar efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback