Sömnlös natt

En klok kille sa till mig en gång att när viljan finns spelar milen inte någon roll. Oavsett hur långt så är det bara att åka om man verkligen vill. Jag beundrar verkligen dom som slåss allt vad dom har för kärleken. Även om det ibland kanske går för långt när man verkligen inte vill ge upp fast man sumpat det. Eller jag ångrar nog det sista, man ska inte ge upp! Eller.. ja i vissa fall.
Somnade 02.35. Så mellan den tiden och kl sju då jag vaknade hade jag 9 sms och 4 missade samtal som väntade. Ovanligt för en kväll då man inte ens är ute. Några sms var argsinta, några kärleksfulla och några bara fyllesms. Har inte folk bättre för sig dagarna innan julafton än att supa. Det där menar jag egentligen inte men det lät bra.
Idag kanske jag ska snacka skit med Revvan och så ska jag klä granen. Ska hålla förra årets julgransklä-ning i minnet, hoppas ängeln passade någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback