Fråga Olle

Ni har väl hört att Fråga Olle ska börja igen, ngt att se fram emot.

Hittade detta på sajten.
"igår sa min tjej att hon skulle göra det skönt för mej...hon sög av mej och jag spruta ner hela henne....ikväll tänkte jag jag ge henne en omgång hur ska jag göra ?"
 
"Hej du!
Jaså du, sprutade du med en utlösningsmängd på ca 3-5 ml (typ en tesked) ner "hela henne"? Märkligt!
Varför inte älska med din flickvän i stället för att "ge henne omgång".
Hälsningar!
Olle"

Patetiska människor det finns, kollat för mkt på porrfilm?
Okej, nu var jag fördomsfull.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, vart hittade du det där?

Postat av: Jonas

Hahaha. Det är så jävla skoj med folk som uppenbart ljuger när de ställer såna där frågor... Vad får de ut av det?

2007-02-06 @ 12:15:08
URL: http://w2best.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback