Inbrott?

Nu ska ni få höra.
Idag efter skolan så kommer jag hem till korris, låser upp min dörr och tycker att det ser annorlunda ut men kan inte sätta fingret på vad det är.

Jag går in helt i rummet och upptäcker att det ligger kläder på min obäddade säng, ni som känner mig vet att jag h a t a r kläder i sängen, särskillt när de är nya lakan!

Jaja, iallafall, jag upptäcker sedan att min julstjärna är nedtagen och ligger på min dator, jaha, nu är det ngn som tycker att nu får julen minsann vara förbi.

Jag hämtar Sannis och vi inspekterar mitt grusiga golv och den trasiga tidningen som ngn stått på.
Ringer mamma, hon säger att nån skulle komma in till mig för att kolla om gardinstång fattas, som det ju för övrigt inte gör. Men det brydde dom sig inte om tydligen. Nej dom har inte gjort ngt vettigt, bara gått in med sina skitiga skor på det nystädade golvet, (shame on you), lagt kläder på min säng, och tagit ner min julstjärna och till råga på allt, dragit ut min underklädes låda helt och ett par trosor ligger på golvet. Ojojoj säger jag bara.

Nu ropar sanna "pussen din galning" so i got to go!
Kan bara tilläga att jag börjar må bättre och inatt har jag sovit hela natten, underbart, och leendet på läpparna är tillbaka, skönt ja!
Later lovers!
J

Kommentarer
Postat av: tina

men shit, så kan de ju bara inte göra! va oförskämt! du borde ringa och klaga. va skönt att höra att du mår bättre, kramis!

Postat av: sssss

ojojoj säger jag...trodde jue det var psyko som tittat in en svängis. Fasen va han ä läskig, han borde va med i en skräckfilm..höhö..

2007-01-29 @ 14:49:49
Postat av: Jojje!

Herregud, Vad ær det hær? Blev Sverige anarkistiskt? Ring omgående och klaga, och elda upp klæderna som låg dær! om det inte var hennes egna då!

2007-01-29 @ 17:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback