Finast

J kom med en stor vacker bukett, med mina favoritblommar.
Jag jobbar som sagt mån - lör varje vecka nu men vi har iaf haft tid att umgås lite och det är så skönt att ha honom här att komma hem till.
Har ätit på restaurangen som har utsikt över hela övik, ätit ost och kex på balkongen, festat, lunch och middagar i solen, shoppat och myst. (killen längst upp till höger är Martin som bor här i korris över sommaren)
sommarförfest
Nu har J åkt men jag har iaf mina blommor och små brev han lämnat, saknar redan.
96528-626

Kommentarer
Postat av: sssannnnaaaaaa

ååå....myysigt!:) javillmed på fråga ole om jag är ledig!!!!!!!jaaaaa!!!vart är det nånstans??...jahar inte fått ngt schemaän men jag tror inte jag har supermycket jobb i sommar. Jag saknar korris! Det är fult väder här och jag har inte blivit frisk än...haha ser ut som en knarkare för jaghar typ fått nån infektion i ögonen...heeelt röda!galetde! Vet inte när vi ska ha fstis..Hoppas vi syns ssoooon lovalova!:) hadet bäääst!kramar!

2007-07-09 @ 10:27:14
Postat av: Joyboy

Hej hjærtat! Jo, det var riktigt mysigt att få vandra omkring bland øviks gator och længta tills du slutar, mer sådant får jag hoppas! Ær strax færdig på jobbet och ska børja pysa mig inått! Ha en underbar kvæll! kram till min dam

2007-07-09 @ 17:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback