Funderingar

Jag jobbar, jobbar, jobbar. Har dessutom inga pengar på telefonen eftersom jag ska byta till abonnemang så jag har ingen kontakt med omvärlden egentligen, orkar inte sitta framför datorn.

Är det ngn som vill följa med till Grekland i slutet av augusti? Jag har hittat en lämplig resa till en 4-stjärnig lägenhet för bra pris, jag vill verkligen se Grekland. Jag vill verkligen åka bort. Jag vill verkligen bo i en skön lägenhet.

Hur kan folk undra varför det kommer sig att det är så mycket skilsmässor idag, jag skulle vilja säga att det är just denna sak jag skriver på nu som spelar en stor roll, otrohet över nätet, som blir större och större och mer och mer svartsjuka hos alla människor. Galet! Galet att leva i vad som egentligen är en "låtsasvärld" istället för sitt egna liv. Vad är det alla söker? Spänning?

Vad hinner man mer fundera på här i rummet, joo... Hur alla mår kanske! Hur mår ni? Jag längtar efter att köpa en ny mobil och ha pengar på den och kunna prata med er.

Kommentarer
Postat av: pssssssyko

ojoj...bra att du är en hardworker!:) Otrohet är skit!...och jag mår ungefär detsamma...förkyld som tusan!!..ode känns som jahåller på o bli psyko ..haha...passar ja bra in i Ö-vik sen..HAHA!...
Huuur mår du???hughughugs kisses!

2007-07-06 @ 13:19:56
Postat av: Helenis

följ med mig till italien i slutet av augusti. sol, värme, mys och umgås.? hur låter det? pöss

Postat av: Towa

Hej vännen, är du ledig något eller jobbar du hela sommaren ut? Här i Ösd regnar det för fullt, helt galet! Kram

2007-07-08 @ 10:07:38
URL: http://towa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback