Pinsamt

Jag träffade en kille förra året som skulle visa mig lägenheter i ett annat fastighetsbolag men dom har nu tagit över det vi nu bor i. Så jag skulle träffa honom imorse för att kolla in ett mindre rum..

Det är bara vi i korridoren och vi börjar prata om att vi har setts förut och han frågar
Fastighetskillen - Är du helt själv i korridoren?
Jag - Ja, helt själv, de är inte en människa här. (eftersom Martin egentligen inte bor här.. bara över sommaren.. liksom.. ja..)

Jag berättar vidare att vi är ju bara tjejer som bor här annars. Vi går in kollar på det lilla rummet, som jag är såå osäker på. Och säger att jag vill kolla på flera. Han har inte nycklar till de andra så han vill låna en penna av mig och skriva upp vilka ja ska kolla på sen på fredag samma tid. Precis när jag hämtat pennan kommer Martin in till korridoren. Jahapp. Pannkaka vilken jäkla tajming han skulle ha då!

Fastighetskillen kollar bara på mig, säger... "Jaaa.. vi ses på fredag då... "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback