Sexaffär?

Idag är den stora lyxkryssaren här i hamnen. Den känns rätt..stor! Tänkte gå ner till den när jag slutade idag men såg den från jobbet... Den är 186 m bred. 382 passagerare och 295 i besättningen. Oj oj. Har fotat från mitt fönster nu. Den billigaste hytten kostar 64 000.
Från mitt fönster.
En mans hytt . . .

In till jobbet kom idag en väldans solbränd ung man med guldkedjor runt halsen. Jag var nästan säker på att han var från fartyget. Han tog fram ett A4 ark där hela alfabtet fanns och började med fingret peka på bokstäverna.
Kille: "H-E-J-mellanslag" började han.
Jag: Hej!
Kille: "Kan du hjälpa mig" (Tur att jag är snabb på att läsa!)
Jag tänkte att han ville ha hjälp med att hitta kläder. Men... han fortsatte
Kille: "att hitta en sexshop?". Först blev jag förskräckt
Jag: "JULIUS" och rätt ut i fullsmockad butik "Var finns SEXSHOP??" varpå han kom till min undsättning (han jag jobbar med) så gick jag in på lagret och kunde inte hålla mig för skratt. Julius försökte förklara att det inte finns nån här i övik längre, när jag kom ut.
Killen pekade på mig, och sa att jag förstod bättre så Julius gick. Varpå han säger..
Kille: "Var hittar du din dildo då?" Jag blev helt paff och gick därifrån.
Jag skulle ha bokstaverat på hans papper "INTERNET".

Sen har jag och Julius av nån anledning pratat en massa om hiv så när en liten tjej kom fram till mig idag då hon ramlat och hade blodat knä och bad om hjälp.
Då sa jag bara "Här ta den här våtservetten, tvätta och sen torka med toapapper" Stackars flickebarn kollade på mig ovetande. (Hon var inte gammal alls) Jag vågade iaf sätta på henne 2 st plåster (Förlåt).

fram
bak

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha! Var killen seriös eller skämtade han!?

Postat av: Felicia

HAHAHAHA! Fan vilken festlig kille! Haha! Ja hade nog garvat ihjäl mej skulle ja tro! Skaplig båt oxå! Billiga rum må ja säga!

2007-07-10 @ 21:56:34
Postat av: Sussi svar

Killen var seriös.. Han kunde ju inte prata.. :/

2007-07-11 @ 08:28:10
Postat av: Joy

Haha, han ær ju som killen i den dær boken jag læst i 5 månader. Skriver allt på provocerande lappar och ær ganska elak mot folk, fast undanskyller det på att det ær så festligt. fast han var in 6 år då, och gick genom usa før att leta efter nyckelhål. men ændå.

2007-07-11 @ 09:59:11
Postat av: små lätta moln

Hahaha x)

2007-07-12 @ 00:44:20
URL: http://smalattamoln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback