Skepp och hej, en seglartjej!

Julius - Är du en seglartjej idag?
Jag - Ja.. för har jag den här outfitten så ser folk att jag vill segla och frågar mig om jag vill följa.
Julius - *gapskratt*

10 min efteråt.
Julius - Du är bara för söt. Segla, oj oj oj.

Julius till Pia (kollega) - Ser du vad Sussi vill?
Pia - Vadå vill menar du?
Julius - Ja, men vad hon vill genom klädseln...
Pia - Dansa jitterbugg!
Julius - Nej Pia, Sussi vill segla!
Pia - Så Julius, vad vill du med din döskalletröja då? Dö?
Jag - *gapskratt* (Go Pia, go)
sussi seglar

Kommentarer
Postat av: Damir

Hej Sussi.
Det var inte igår man prata med dig, men du har säkert glömt bort vem jag är? =). Hoppas allt är bra med dig och att skolan flyter på!
Du får ha en fortsatt trevlig kväll/dag.
Mvh Damir

2007-09-01 @ 01:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback