Sofi på besök

I fredags efter jobbet kom Sofi till stan och i handen fick jag en vinflaska.
Vi hann mest bara med att katcha upp lite och sen slinga Lenas hår och försöka vaxa henne.
På lördagen jobbade jag till 14 sen var vi på stan och åt sedan pizza med kall cider på balkongen, såå härligt va det! Sen drog vi ner till hamnen och käkade den berömda glassen som finns där, och den kan stå upp för sitt namn, himmel med choklad och bananglassen. Solen gassade hela dagen och eftermiddagen vilket vi njöt av.
Hem och göra oss i ordning för att börja partaja. Mate kom och vi hade lite förfest till ngn skiva vi hittade i vardagsrummet. Sen bar det av till plattan där det faktiskt, tro det eller ej, var riktigt kul!

96528-641
96528-648
96528-646
Lilla My?
Efterfesten var att åka till Ås och bada vildmarkstunna, vilket vi i sista sekunden efter 3 bangade på. Kändes inte riktigt rätt... Tur är väl det idag. Vi har mått bra efter vi somnat om från imorse då jag mådde crap...
Vi har softat idag och ätit god mat och nu har Sofi lämnat mig, kommer sakna att åter igen inte ha ngn att komma hem till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback