Sol i sinne men trisst inne (i mitt huvud)

Idag vaknade jag tidigt för att upptäcka att det var sol! Jippie. Gick en promenad och la mig sedan i en park och solade. Efter mindre än 1 h kände jag mig rastlös trots min bok. Gick på stan och la mig sedan på balkongen...
Nej, det är inte lika skoj att sola själv. Jag vill ligga bredvid någon och prata, äta, njuta.
Men jag tackar stort för solen idag, vad hade jag annars gjort är frågan.

Detta går ut till alla som har vägarna förbi Övik eller bor där/här;
Är det ngn som vill äta kräftor ngn kväll i veckan eller till helgen?
image658

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vet inte om jag kan tyvärr. Jag jobbar en hel del sen till helgen kommer mamma och de och hälsar på. Är ju iofs ledig på onsdag..:)

Postat av: Hon som saknar dig

Sussen jag önskar verkligen att jag kunde komma upp, saknar dig så hilma mkt!, men jag måååste stanna här o jobbajobbajobbajobba så mkt jag får om jag ska kunna resa ngn stans i sommar,..annars är det kööört...missyamissyamissya! Har man vänner så har man allt! kraaaaaaaaamar

2007-07-22 @ 17:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback