Sjuk kväll

Den här kvällen har varit så jäkla rolig, tack tack alla medverkande.

Kommentarer
Postat av: sanabanana

Susie!:) jabli galen när jag tänker på praktik o allt!! hardu försökt fix plats?? när måste man göra det?? kan man garanterat få
plats i Ö-vik om man vill?? Ojojoj...kankse borde ringa hon som har hand om allt?? vet inte ens om jag fick på annan ort,men om man får det, kan man byta så man får i Ö-vik iaf?? vet inte om jag vill betala för boende m,m. HELP me susie!...Hoppas det går super på JC! KRAMAR!:)

2007-07-02 @ 14:54:32
Postat av: ssssanabananasen

jaha..vann jag????? Oj...vet inte om ja vill va på annan ort än..håller på o bli galen at home..javill see you soon!!!! skulle vilja hälsa på , men ja tror att jag kommer jobba mkt nu. har inte fått ngt schema än från de mupparna!!! Dont forget me susie! ska hitta på mkt galet nästa termin! sista åtret!! Promise me!!hooppas du har det fiint! kramkramar!

2007-07-02 @ 19:19:19
Postat av: Maria

Jag köpte den för 2300(inkl frakt) kr. Den verkar bra, den har alla funktioner som jag ville ha när det gäller musik, radio, kamera osv. Sen så var den billigare än dom andra. Jag har inte fått hem den än, kommer väl nästa vecka antar jag. Är du i hede nu eller i Ö-vik? kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback