Antar Helenas utmaning

4 om mig:

A) Fyra jobb jag haft:
1. Bartender
2. Servitris
3. Kontorist
4. Säljare

B) Fyra saker jag gillar att göra:
1. Kramas
2. Träna
3. Äta
4. Skratta

C) Fyra ställen jag bott på:
1.Hede
2. Östersund
3. Örnsköldsvik
4. - hur länge räknas egentligen som bott?

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Fråga Olle
2. One three hill
3. Desperate housewifes
4. Grays anatomy

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Turkiet
2. Spanien, Frankrike, Tyskland, England
3. Bulgarien
4. Thailand

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. blogg.se
2. hotmail
3. myspace
4. google

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Thai mat (allt starkt)
2.  Jims jalapeno pizza i England
3. Tacos
4. Stekt Lax och sushi!

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. En vetemjölstrand och ett turkost hav
2. I vingropen i uggen
3. I Oslo
4. På ett lyxhotell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback