Kortare hår och stugmys

Mkt har hänt sen sist. Följde Lena som stöd när hon skulle på uttagning av hårmodeller, men blev själv uttagen. Så nu har jag lika "långt" hår som så: image413Det känns faktiskt rkt skönt!

Sen kom J till Övik och vi åkte till Östersund dagen därpå och gick ut och åt.
Sen bar det iväg till Hede, men jag kom aldrig så långt, blev illamående redan när det var 13 mil kvar så J tänkte hämta mig men jag åkte vidare så det tillslut bara var 7 mil kvar, då skulle istället mami behöva hämta mig,klarade mig iaf till Storhogna sen fick det vara nog!

Kryade på mig rätt bra så J kom till Hiidii några dagar efteråt och vi två åkte till stugan med champagne

Där fick jag öppna paket också t o m. Kaminen dog så det blev rätt kallt i stugan utan el! Men vi fixade den minsann.
Drog fram fåtöljerna framför öppna spisen och njöt. Det är så fint där uppe!
Föräldrarna kom upp över dagen så vi drog upp på fjället så J kunde åka snowboard, stog på hans bräda efter skotern, var 2 år sen sist och det kändes.
Solade också, och drack oboy och åt mackor, nog det bästa med att vara på fjället ;)

Åkte med J till hans släkt, där var det sjukt mkt snö, åkte några mil till något jag tror hette Ansätter..(?)
Där hade vi det gott. Var på födelsedagsmiddag och lärde mig nytt kortspel, hör och häpna.

Den lediga tiden har varit fin, bra, bäst. Jag har t o m träffat Helenis.
Är tillbaka i vardagen nu, skola hela dagen. Ska sova när det är slut!
Tack och hej

Kommentarer
Postat av: tina

Vad mysigt du lär ha haft det, lyckost!! Åh imorn är det din födelsedag!! Det måste vi ju fira!

Postat av: Helena

det var så skönt att träffa dig igen. men på fredag ses vi igen..=) längtar. puss

2007-03-12 @ 18:02:54
URL: http://girlonthemove20.blogg.se
Postat av: maria

jag tror håret blev superfint, lägg in en bild så man får se=) maria

2007-03-12 @ 21:44:22
URL: http://amiraaa.blogg.se
Postat av: Sis

GRATTIS SYSTER!!!
Hoppas att du får en helt underbar dag!

Kram, kram, kram!

2007-03-13 @ 02:19:09
Postat av: tina

jag vart ju sjuk så fort jag kom hem så jag hann inte sy ngt, men jag får försöka sy i sommar! Den gick på typ 450:- och frakten på kanske 60:-, lite dyrt men roligt att ha ett annorlunda plagg! så vad ska du hitta på idag på DIN DAG? Grattis kramar!

2007-03-13 @ 11:06:50
URL: http://prinssessa.blogg.se
Postat av: Emelie

Grattis på födelsedagen!!! Hitta på nåt kul idag vettja! =)

2007-03-13 @ 11:28:53
URL: http://emmis86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback