sova sova sova

Buss till ösund, sov nästan hela vägen, åt sushi och softade, åkte buss till hede, sov nästan hela vägen.
Åksjuketabletter är kanon! blundar man = somnar man.

Något sliten!! äntligen hemma
mirroooor
utsikt efter kl 19 från mitt rum.  

Annars har det väl inte hänt så mycket sen jag kom "hem". Efter all min sömn på bussen sov jag ändå 10 h inatt också! Vi får snart besök av en familj som ska sova här.
Jag hade kunnat haft 6 dgr med J innan påsk men det blev visst inte så. Allt händer av en orsak får man ju intala sig. Hade gärna stannat och festat med brudarna i korris, ni får säkert skoj ikväll!

Nu får det gärna bli lite varmare ute igen så man kan sitta i solen. Iallafall i påsk måste solen skina på oss! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ödet you know

2007-03-31 @ 12:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback